Учнівське самоврядування
Смілива гривня 2023: відправ монети на фронт ‒ допоможи нищити ворога!
Федорівський ліцей взяв участь в благодійний акції "Смілива гривня", яку ініціював Національний банк України. Під час повномасштабної війни більшість українців відчувають потребу робити свій внесок у Перемогу, зокрема і зовсім юні. Благодійна акція «Смілива гривня» – це гарна можливість для дітей та молоді долучитися до благодійності та конвертувати монети в потужну підтримку української армії.
День зачіски
Мистецтво зачіски має давню історію. Важко встановити, коли саме виникла культура догляду за волоссям, але деякі факти свідчать, що вже 2-3 тис. років до н.е. Жінки робили собі різні зачіски та прикрашали своє волосся.В День зачіски учні здивували нас красою і стильністю своїх зачісок. Вони дуже креативні і модні. Але завжди треба пам’ятати: в моді завжди існували певні закони, але є одна азбучна істина, який підкоряється сучасна мода. Мода модою, який би вона не була, але зачіску й стиль кожна людина може підібрати індивідуально. Щоб бути гарним і модним щодня, необхідно почувати себе комфортно довгий час, а не тільки в день відвідування перукарні.
Розвиток учнівського самоврядування

ВЕРЕСЕНЬ
Місячник основ безпеки життєдіяльності
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до себе.
Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя.
Тема періоду: «Моя безпека – запорука мого здоров’я».
Мета: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості.
Завдання періоду:
- Пропагування здорового способу життя.
- Проведення профілактичної роботи серед учнів щодо безпеки життєдіяльності.
- Формування усвідомлення учнями безпечної поведінки, гармонійному розвиткові особистості.
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
01.09. 2023р. |
День знань. Створення святкової атмосфери в ліцеї |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Соціальна та громадянська компетентні |
Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Міністерство культури |
|
01.09- 08.09. 2023р. |
Вибори лідера ліцею. Формування команди учнівського самоврядування ліцею. Формування активів класу |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до праці |
Педагог-організатор |
|
01.09.- 29.09. 2023р.
|
Проєкт учнівського парламенту «Про свою безпеку дбай – дорожні правила вивчай»: -Фото-Квест «Дитинству – безпечні дороги» -Відео-дайжест «Увага на дорозі – життя у безпеці» -Інформаційна листівка для гімназистів «Я – велосипедист» -Онлайн-виставка малюнків «Мій друг – дорожній рух!» |
Соціальна та громадянська компетентності. Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до себе |
Міністерство охорони здоров’я і спорту, Міністерство інформації
|
|
05.09. 2023р. |
Благодійний челендж «Українці – українцям» до Міжнародного дня благодійності |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
Міністерство національних справ |
|
11.09- 15.09. 2023р. |
Олімпійський тиждень: -Конкурс коміксів на тему «Спортивні забави» ( до Дня фізичної культури і спорту України 11.09) -Тік-ток челендж «Спорт – це модно!» -Фотовиставка «Спорт – моє життя» |
Екологічна грамотність і здоров’я життя |
Ціннісне ставлення до себе |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
15.09. 2023р. |
Тренінг для членів учнівського самоврядування «Лідер – це дія» до Дня демократії |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
Педагог-організатор, ЗДВР |
|
21.09. 2023р. |
Участь у Всеукраїнській освітній компанії «Голуб миру» (виготовлення голубів миру) |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини та людей |
Міністерство культури |
|
Кожного тижня |
Засідання учнівського парламенту |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
Президент учнівського самоврядування |
|
22.09. 2023р. |
Привітати ветеранів – земляків з річницею визволення. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство національних справ |
|
25.09.-29.09. 2023р. |
Рейд-огляд збереження шкільних підручників учнями. |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство праці та екології |
|
27.09. 2023р. |
Збір фото до Всесвітнього Дня туризму «Я подорожую!!!» |
Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення до природи |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
29.09. 2023р. |
Акція «Запали свічку пам’яті» до Дня пам’яті трагедії Бабиного Яру |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
29.09. 2023р. |
Літературні читання творів улюблених письменників до Всеукраїнського дня бібліотек «Книга – незбагненний світ». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва |
Міністерство культури |
|
29.09. 2023р. |
Тематичний дрес-код «Barbi Life» під гаслом «Рожева феєрія Барбі».
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва |
Міністерство культури |
|
Вересень |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Тиждень безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі!»». ІІ тиж. – Олімпійський тиждень. ІІІ тиж.- Тиждень пам’яті захисників і захисниць. ІV тиж. – Тиждень протидії булінгу. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Протягом року |
Організувати волонтерську діяльність здобувачів освіти, надати допомогу вимушено переміщеним особам, а також допомогу щодо інтеграції у суспільство дітей із соціально-незахищених категорій. |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Педагог-організатор, ЗДВР, шкільний парламент |
|
Протягом місяця |
Акція : «Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати» (залучення дітей до відвідування гуртків, секцій, клубів за інтересами) |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство освіти і науки, педагог-організатор |
ЖОВТЕНЬ
Місячник військово-патріотичного виховання
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до суспільства та держави.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами
Тема: «Люблю я край свій дорогий, що зветься Україна»
Мета: вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.
Завдання періоду:
- Формувати національну свідомість.
- Виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу.
- Усвідомлення себе як частини великого народу.
- Почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання.
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
01.10. 2023р. |
Відео-листівка «Учителі – витязі освіти» |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Інформаційно-цифрова грамотність |
Ціннісне ставлення особистості до людей |
Міністерство культури, Міністерство інформації |
|
02.10. 2023р. |
Акція «Милосердя» (робота волонтерських загонів: надання допомоги пенсіонерам, хворим, самотнім людям) |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство праці та екології |
|
04.10. 2023р. |
Відео на Фейсбук сторінці ліцею присвячене Всесвітньому дню захисту тварин «Тварина – друг людини». |
Екологічна грамотність і здорове життя. Компетентності у природничих науках і технологіях |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Міністерство інформації, Міністерство праці та екології |
|
04.10. 2023р. |
Всеукраїнська благодійна акція «Happy Гав для Сірка». |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Міністерство праці та екології |
|
06.10. 2023р. |
Фоточеленж «Сила усмішки» до Всесвітнього Дня усмішки |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство культури |
|
11.10.- 16.10. 2023р. |
Відеопривітання «Захисники України -воїни світла» - Інформ-дайджест «Від козаків до кіборгів» - Загальношкільна хвилина скорботи за загиблими захисниками України - Національно-патріотична акція малюнків «Повертайся живим» - Національна кампанія подяки захисникам та захисницям України #ЗавдякиТобі (фото долоня до серця) |
Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ, Міністерство освіти та науки, Міністерство культури |
|
13.09. 2023р. |
Відео на Фейсбук сторінці ліцею до Дня захисників та захисниць України «Рідна земле моя, ти козацькою славою щедра». |
Громадянська та історична компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність. Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство інформації, Міністерство національних справ |
|
16.10.- 20.10. 2023р. |
Відеопрезентація «Кібербулінг агресія в інтернеті» |
Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство інформації, Міністерство національних справ |
|
16.10.- 20.10. 2023р. |
Селфі-акція «Ми різні, але рівні» до Дня захисників та захисниць України. |
Соціальна та громадянська компетентності. Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство інформації, Міністерство національних справ |
|
23.10.- 27.10. 2023р. |
Конкурс стінгазет від класів «Разом ми – сім’я, де кожен – особистість». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство культури |
|
23.10. 2023р. |
Опитування «Як покращити роботу учнівського самоврядування?» |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Президент шкільного парламенту |
|
24.10. 2023р. |
Огляд-конкурс класних куточків. |
Компетентності у технологіях |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство праці та екології |
|
25.10. 2023р. |
Засідання круглого стола «Волонтерський роботі немає меж». |
Соціальна та громадянська компетентності. |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство національних справ |
|
26.10. 2023р. |
Гра «Весела перерва». |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
27.10. 2023р. |
Відео-презентація «Міністерства учнівського самоврядування» |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Президент шкільного парламенту, Міністерство інформації |
|
27.10. 2023р. |
Тематичний дрес-код «У стилі 90-х» під гаслом «Танцюрист диско 90-х». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство культури |
|
Кожного тижня |
Засідання учнівського парламенту |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
Педагог-організатор, президент учнівського самоврядування |
|
Жовтень |
Анкетування: «Моє ставлення до навчальних предметів» |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство освіти та науки |
|
Жовтень |
Підготовка та участь в міському конкурсі «Молодь обирає здоров'я» |
Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
Жовтень |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Тиждень морального виховання. ІІ тиж. – Тиждень українського козацтва. ІІІ тиж.- Тиждень екологічного виховання. ІV тиж. – Тиждень учнівського самоврядування |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Жовтень |
Організація і проведення заходів на осінніх канікулах. |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Шкільний парламент, педагог-організатор, ЗДВР |
ЛИСТОПАД
Місячник правового виховання
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення до себе.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Уміння вчитися впродовж життя.
Тема: «Моральність і закон – основа мого життя»
Мета: Формування правової культури та прищеплення учням поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції України, державних символів (Герба, Прапора, Гімну); забезпечення знання та виконання ними законів України, норм та правил поведінки в школі.
Завдання періоду:
- Виховувати моральні якості, цінності, пріоритети.
- Вміння цінувати себе і кожного як неповторну особистість.
- Формувати правову культуру учнів, єдність моральної свідомості і поведінки.
- Розуміння правил взаємодії людей у суспільстві, толерантного ставлення до інших, необхідності дотримуватись конституційно-правових норм, своїх прав, обов´язків, свобод.
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
03.11. 2023р. |
Акція «Не кидай тварину у біді» |
Екологічна грамотність та здорове життя. Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до природи |
Міністерство праці та екології |
|
09.11. 2023р. |
Хіт-парад «Топ-10 відомих українських прислів’їв» до Дня української писемності та мови |
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
09.11. 2023р. |
Флешмоб #Мова_мояЗброя |
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Міністерство інформації |
|
13.11. 2023р. |
Арт-презентація «Нехай доброти у світі більшає»
|
Інформаційно-цифрова компетентність. Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство інформації |
|
13.11. 2023р. |
Шкільний челендж «Візьми з собою посмішку» до Всесвітнього Дня доброти. |
Соціальна та громадянська компетентності. |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство культури |
|
13.11. 2023р. |
Фотоквест «Добро починається з тебе». |
Соціальна та громадянська компетентності. |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство культури |
|
14.11. 2023р. |
Дискусія «Чи потрібно говорити у вічі правду?»
|
Спілкування державною мовою. Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство науки і освіти |
|
15.11. 2023р. |
Google-дошка опитування «Що таке повага?» |
Інформаційно-цифрова компетентність. Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство інформації |
|
16.11. 2023р. |
Інтерактивний тест-гра «Доречне вживання ввічливих слів» |
Спілкування державною мовою. Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство науки та освіти |
|
17.11. 2023р. |
Листівка «Дієта для тих, хто хоче бути толерантним» |
Обізнаність та самовираження і сфері культури. Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство науки та освіти |
|
17.11. 2023р. |
Відеомесендж «Здоровим бути модно» |
Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
17.11. 2023р. |
Акція до Міжнародного Дня відмови від паління «Спасибі – Ні!!!» |
Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
20.11.- 24.11. 2023р. |
Виставка лепбуків «Ми громадяни України» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
20.11.- 24.11. 2023р. |
Перегляд документального фільму «Палаюча зима: боротьба України за свободу» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
21.11. 2023р. |
Відеолінійка «Майдан – фортеця духу» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
21.11. 2023р. |
Хвилина вшанування «Герої не вмирають» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
21.11. 2023р. |
Флешмоб «Я – українець(-ка)!» |
Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
22.11. 2023р. |
Документальна панорама пам’яті «У їхніх серцях жила Україна» до святкування Дня Гідності та Свободи. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ, Міністерство інформації |
|
24.11. 2023р. |
Тематичний дрес-код «Фіолетовий колір». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва |
Міністерство культури |
|
25.11. 2023р. |
Участь у Всеукраїнській акції «Запали свічку пам’яті у своєму вікні «І пам’яті свіча не згасне…» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
Листопад |
Рейди-перевірки відвідування учнями навчальних занять. |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство праці та екології |
|
Листопад |
Рейди-перевірки запізнень учнів на навчання. |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство праці та екології |
|
Листопад |
Робота з «важкими» учнями |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство освіти та науки |
|
Кожного тижня |
Засідання учнівського парламенту |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення до себе. Ціннісне ставлення особистості до суспільства й держави |
Шкільний парламент |
|
Листопад |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Тиждень української писемності та мови. ІІ тиж. – Тиждень толерантності. ІІІ тиж.- Тиждень Гідності та Свободи. ІV тиж. – Тиждень профорієнтації. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламен |
ГРУДЕНЬ
Місячник творчого розвитку особистості
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва. Ціннісне ставлення особистості до праці.
Компетентнісний потенціал виховання: Обізнаність та самовираження у сфері культури.
Тема: «Моє сьогодні – крок до мого завтра»
Мета: Формування основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості, усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) кожної людини. Розвиток творчих здібностей та талантів учнів. Формування життєвих компетенцій та активної життєвої позиції.
Завдання періоду:
- Розвивати пізнавальну активність учнів, їх загальну ерудицію;
- Створювати умови для самореалізації учнів, розвивати прагнення до саморозвитку;
- Формувати вміння жити і працювати в колективі
- Виховувати соціально активну молодь.
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
01.12. 2023р. |
Всесвітній день боротьби зі СНІДом Інформдайжесм «Стоп – СНІД!» |
Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення до себе |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
04.12.- 08.12. 2023р. |
Відеочелендж «#Я_вірю_у_ЗСУ». |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
04.12.- 08.12. 2023р. |
Благодійна акція «Разом до перемоги». |
Соціальна та громадянська компетентності. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
04.12.- 08.12. 2022р. |
Конкурс малюнків «Україна – мій дім». |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство культури |
|
04.12.- 06.12. 2023р. |
Святкове привітання від Святого Миколая для класних колективів «В український рідний край поспішає Миколай». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство культури |
|
06.12. 2023р. |
Квест-марафон «Усі ми волонтери» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
06.12. 2023р. |
Телеміст-марафон з командою учнівського самоврядування «Патріотизм - нагальна потреба України» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ, Міністерство інформації |
|
06.12. 2023р. |
Проведення благодійних акцій до Дня Святого Миколая «Діти, допоможіть дітям!» (допомога дітям, які є ВПО) |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ, Міністерство культури |
|
07.12. 2023р. |
Фоточелендж «Дівочий оберіг» до Дня української хустки |
Соціальна та громадянська компетентності. Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство культури |
|
11.12. 2023р. |
Правовий кінозал. Перегляд та обговорення кінофільму «Людолови. Стоп насильству». |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство інформації |
|
14.12. 2023р. |
Веб-екскурсія «Гірчить Чорнобиль крізь віки». |
Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство національних справ, Міністерство інформації |
|
25.12.- 29.12. 2023р. |
Фотоквест «Новорічний бум». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство культури |
|
25.12.- 29.12. 2023р. |
Інтерактивна дошка дитячих мрій «З Новим роком, Україно!» |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство культури |
|
До 28.12. 2023р. |
Організація і проведення заходів на осінніх канікулах. |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Шкільний парламент, педагог-організатор, ЗДВР |
|
29.12. 2023р. |
Тематичний дрес-код «FantasyFest (косплей)» під гаслом «Мистецтво перевтілення». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва |
Міністерство культури |
|
Грудень |
Бесіда з порушниками дисципліни |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство освіти та науки |
|
Грудень |
Засідання учнівського самоврядування «Шкільний парламент». Звіт роботи за І семестр 2023/2024 н. р. |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Грудень |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Тиждень історії та правознавства. ІІ тиж. – Тиждень психологічної та соціальної підтримки. ІІІ тиж.- Тиждень іноземних мов. ІV тиж. – Тиждень книги. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
ІІ СЕМЕСТР
СІЧЕНЬ
Місячник громадянського виховання
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Ініціативність і підприємливість.
Тема: «Будьмо гідними називати себе українцями».
Мета: вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.
Завдання:
- Формувати національну свідомість.
- Виховувати повагу до історії, культури, звичаїв і традицій нашого народу.
- Усвідомлення себе як частини великого народу.
- Почуття відповідальності за націю, державу, її культурне і природне надбання.
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
01.01.- 26.01. 2024р. |
Проведення акції: «Допоможи птахам взимку» |
Компетентності у природничих науках і технологіях. |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство праці та екології |
|
05.01. 2024р. |
Відео до Дня корисних справ «Мої добрі вчинки» |
Ініціативність та самовираження |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство праці та екології |
|
11.01. 2024р. |
Всесвітній день «Дякую» челендж «#У_кожного_свій_фронт» (подяка кожному українцю, який працю є на Перемогу. |
Соціальна та громадянська компетентність. Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство національних справ |
|
15.01.- 19.01. 2024р. |
Мультфільми від ЮНІСЕФ Україна про мінну безпеку: «Повітряний змій», «Лісовий скарб», «Телефонуй 101» |
Екологічна грамотність і здорове життя. Уміння вчитеся впродовж життя. |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
16.01. 2024р. |
Арт-месендж «Воїни - термінатори» До Дня пам'яті кіборгів |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
17.01. 2024р. |
Заняття школи активу. Тренінгове заняття «Мистецтво створення команди». |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Президент шкільного парламенту |
|
22.01. 2024р. |
Арт-презентація «Відкрий для себе Україну» до Дня Соборності України |
Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
22.01. 2024р. |
Конкурс малюнків «Хай в серці кожної люди, живе любов до України» |
Соціальна та громадянська компетентності. Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство культури |
|
26.01. 2024р. |
Фото-презентація «Голодомор – шрам на серці людини». |
Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
26.01. 2024р. |
Заходи до Міжнародного Дня пам’яті жертв Голокосту - Фотопрезентація «Голокост – шрам на серці людства» - Акція «Свічка пам’яті» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
26.01. 2024р. |
Тематичний дрес-код «Профлайфхак»» під гаслом «У стилі різних професій». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство культури |
|
29.01. 2024р. |
Перегляд тематичних презентацій та документальних фільмів «Крути: подвиг і трагедія», «Крути-символ українського патріотизму», «Крути 1918». |
Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство культури |
|
29.01. 2024р. |
Тематично-інформаційний дайджест «Герої Крут живі у пам’яті нащадків». |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство інформації |
|
Січень |
Підготовка та виступ в інформаційній хвилинці «Юні винахідники України» |
Компетентності у природничих науках і технологіях. Математичні компетентності. Спілкування іноземною мовою. |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство науки та освіти |
|
Січень |
Участь та залучення учнів до Флешмобу у соціальних мережах «Маленькі українці за єдину країну» |
Соціальна та громадянська компетентності. Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство культури |
|
Січень |
Засідання учнівського самоврядування «Шкільний парламент». Планування роботи на ІІ семестр 2023/2024 н. р. |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Січень |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Тиждень математики. ІІ тиж. – Тиждень знань БЖД. ІІІ тиж.- Тиждень Соборності. ІV тиж. – Тиждень пам’яті «І пам’ять серця, і вічний смуток». |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
ЛЮТИЙ
Місячник національно-патріотичного виховання
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до суспільства та держави.
Компетентнісний потенціал виховання: Соціальна та громадянська компетентності. Уміння вчитися впродовж життя. Інформаційно-цифрова компетентність
Тема: «Лютий: грані Незламності»
Мета: виховання в учнів громадянської відповідальності за рідну землю, природні багатства країни; забезпечення розуміння ними загальнолюдської і народної моралі щодо оточуючого природного та соціального середовища; виховання в школярів патріотизму, колективізму, свідомої дисципліни та організованості; вироблення в учнів високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім'я процвітання держави та до її захисту; забезпечення усвідомлення ними громадянського обов'язку.
Завдання періоду:
- Допомагати учням усвідомити себе як частину нації;
- Спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини,
- Виховувати почуття господаря держави;
- Вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, батьківщина.
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
06.12. 2024р. |
Флешмоб у соціальних мережах «#Я_за_безпечний_Інтернет»
|
Інформаційно-цифрові компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство освіти і науки |
|
06.12. 2024р. |
Хвилинка інформації «День безпечного інтернету». |
Інформаційно-цифрові компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство інформації |
|
06.02. 2024р. |
Онлайн-тренінг «Фейк чи правда?» - |
Інформаційно-цифрові компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство інформації |
|
06.02. 2024р. |
Kahut-марафон «Безпечний інтернет» |
Інформаційно-цифрові компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство освіти і науки |
|
14.02. 2024р. |
Арт-круїз «Кохання не має кордонів». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство культури |
|
14.02. 2024р. |
Флешмоб-колаж «Мій найкращий друг/подруга». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство культури |
|
14.02. 2024р. |
Конкурс відеороликів «Романтичне послання». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство інформації |
|
14.02. 2024р. |
Залучення учнів до конкурсу на кращу валентинку «На крилах любові» |
Уміння вчитися впродовж життя. Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва |
Міністерство культури |
|
14.02. 2024р. |
Тематичний дрес-код «Червоний колір» під гаслом «Якщо сумніваєтеся, одягайте червоне». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури та мистецтва |
Міністерство культури |
|
20.02. 2024р. |
Майстер-клас «Сто небесних ангелів». |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
20.02. 2024р. |
Хвилина мовчання «Хай палають свічки пам’яті загиблих Героїв небесної сотні». |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
21.02. 2024р. |
Арт-презентація «Мова – це зброя народу». |
Спілкування державною мовою. Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство науки та освіти. Міністерство культури |
|
21.02. 2024р. |
Флешмоб «Говорити українською це модно!» |
Спілкування державною мовою. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
19.02. 2024р. |
Арт-презентація «Відродженна святиня України» до Дня Державного Герба України. |
Спілкування державною мовою. Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство інформації. Міністерство національних справ |
|
16.02. 2024р. |
День єднання. Виховні години «Україна. Народжені вільними!», «Єдність – то і є наша сила», «Злилися воєдино однині…». |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
16.02. 2024р. |
Телеміст-марафон «Молодь за єдину Україну». |
Соціальна та громадянська компетентності Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство інформації |
|
16.02. 2024р. |
Фотофлешмоб «Дитяча посмішка єднає Україну». |
Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство культури |
|
16.02. 2024р. |
Арт-презентація «Усе буде Україна!». |
Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
19.02. 2024р. |
Караоке «Звучать пісні мого краю, пливуть у рідних голосах». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Спілкування державною мовою. |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство культури |
|
19.02.- 22.02. 2024р. |
Зустріч учнівської молоді з військово-службовцями, які проходять службу у Збройних Силах України. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. Ціннісне ставлення до праці |
Міністерство національних справ |
|
20.02. 2024р. |
Допомога в організації та проведенні Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні. Виховний захід «Небесна Сотня України – небесні наші сестри й браття, що вічно житимуть в серцях». |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство освіти і науки |
|
21.02. 2024р. |
Допомога в організації та проведенні квесту до Міжнародного дня рідної мови «Подорож у таємничий світ української мови». |
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство освіти і науки |
|
23.02. 2024р. |
Допомога у проведенні лінійки «А ми ніколи не забудем України втрачених дітей» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
27.02. 2024р. |
Ток-шоу «Паління: данина моді, звичка, хвороба». |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
Лютий |
Проведення акції: «Допоможи птахам взимку» |
Компетентності у природничих науках і технологіях |
Ціннісне ставлення до природи |
Міністерство праці та екології |
|
Лютий |
Засідання учнівського самоврядування «Шкільний парламент». |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Лютий |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Тиждень інформатики. ІІ тиж. – Тиждень пожежної безпеки. ІІІ тиж.- Тиждень пам’яті Героїв України. ІV тиж. – Тиждень природничих наук. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
БЕРЕЗЕНЬ
Місячник превентивного виховання
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до себе.
Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя.
Тема: «Від культури особистості до культури нації».
Мета: створення належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих школярів; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення; підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, виявлення рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.
Завдання:
- Забезпечити теоретичну та практичну реалізацію заходів превентивного характеру, спрямованих на попередження подолання відхилень у поведінці школярів;
- Запобігати розвитку різних форм учнівської асоціативної поведінки;
- Прищеплювати моральні почуття, переконання і потреби поведінки згідно з моральними нормами.
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
05.03. 2024р. |
Ранкова руханка «Здоровий спосіб життя – норма нашого буття». |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
06.03. 2024р. |
Флешмоб читців «Єднаймо Україну Тарасовим словом». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
08.03. 2024р. |
Хіт-парад «Шевченкове слово у картинах». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство культури |
|
08.03. 2024р. |
Шкільний фотоконкурс «Міс україночка». |
Інформаційно-цифрова компетентність. Обізнаність та самовираження у сфері культури. |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство національних справ |
|
11.03. 2024р. |
Арт-презентація «Український сучасний арт-простір» |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство культури |
|
11.03. 2024р. |
Інформлистівка «Як приборкати вогонь» |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство освіти і науки |
|
12.03. 2024р. |
Конкурс малюнків «Вогонь – не іграшка» |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство культури |
|
13.03. 2024р. |
Інформ-дайжест «Приборкувачі вогню» |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство інформації |
|
14.03. 2024р. |
Відеодайджест «Доброволець – це поклик серця». |
Інформаційно-цифрова компетентність. Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
14.03. 2024р. |
Конкурс малюнків «Вільні та нескорені» |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
15.03. 2024р. |
Участь в акції «Дошка побажань» |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство інформації |
|
18.03. 2024р. |
Хіт-парад «Сучасні українські пісні» |
Обізнаність і самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство культури |
|
19.03. 2024р. |
До Дня народження Ліни Костенко - Відеодайжест «Моя свобода завжди при мені»(19.03) |
Спілкування державною мовою. Обізнаність і самовираження у сфері культури. |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
22.03. 2024р. |
Акція «Ми за чисте довкілля» |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Міністерство праці та екології |
|
22.03. 2024р. |
Допомога в організації та проведенні онлайн-лінійки до Всесвітнього дня боротьби з туберкульозом |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
22.03. 2024р. |
Тематичний дрес-код «Офіційний стиль» під гаслом «Найкращі речі – ті, які поєднують розкіш і практичність».
|
Обізнаність і самовираження у сфері культури. |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство культури |
|
Березень |
Участь в акції «Посади дерево – дихай вільніше» |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Міністерство праці та екології |
|
Березень |
Засідання учнівського самоврядування «Шкільний парламент». |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Березень |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Шевченківський тиждень. ІІ тиж. – Тиждень трудового навчання. ІІІ тиж.- Тиждень цивільного захисту. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Березень |
Організація і проведення заходів на осінніх канікулах. |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Шкільний парламент, педагог-організатор, ЗДВР |
КВІТЕНЬ
Місячник екологічного виховання та благоустрою
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до природи. Ціннісне ставлення особистості до праці.
Компетентнісний потенціал виховання: Екологічна грамотність та здорове життя. Компетентності в природничих науках і технологіях.
Тема: «Наше майбутнє – в наших руках».
Мета: формування в учнів екологічної культури, усвідомлення себе частиною природи; виховання почуття відповідальності за природу як національне багатство, як основу життя на Землі; залучення вихованців до активної екологічної діяльності; виховання в учнів нетерпимого ставлення до тих, хто завдає шкоди природі.
Завдання:
- Формувати пізнавальний інтерес до природи, почуття особистої причетності до збереження природних багатств.
- Активну життєву позицію щодо оздоровлення довкілля, екологічну культуру особистості.
- Виховувати в учнів відповідальне і творче ставлення до праці як можливості виявити свої потенційні здібності.
- Формувати почуття господаря й господарської відповідальності, підприємливість, професійне самовизначення.
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
01.04. 2024р. |
Інфодайджест «Пернаті друзі» до Міжнародного дня птахів. |
Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Міністерство праці та екології |
|
01.04. 2024р. |
Акція «#Я_сортую_сміття». |
Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Міністерство праці та екології |
|
01.04. 2024р. |
Фото вернісаж «Про шкільне життя з гумором» |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство культури |
|
05.04. 2024р. |
Допомога в організації та проведенні лінійки до Всесвітнього Дня здоров’я |
Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе. |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
05.04. 2024р. |
Перегляд улюблених мультфільмів до Всесвітнього дня мультфільмів. |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство культури |
|
10.04. 2024р. |
Фото-флешмоб «Найрідніші» до Міжнародного дня братів і сестер |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство національних справ |
|
15.04. 2024р. |
Гра-Kahut «Правила здорового харчування». |
Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
16.04. 2024р. |
Відеодайджест «Корисні лайфхаки для міцного імунітету». |
Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство інформації |
|
17.04. 2024р. |
Виставка малюнків «Здоровим бути модно». |
Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство культури |
|
18.04. 2024р. |
Тематичний дрес-код «Спортивний» під гаслом «Мода – це справжнє спортивне змагання». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство культури |
|
19.04. 2024р. |
Відеоподяка волонтерам за кордоном |
Спілкування іноземними мовами |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство національних справ, Міністерство освіти і науки |
|
26.04. 2024р. |
Відео-презентація «Пропусти Чорнобиль крізь серце». |
Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
30.04. 2024 |
Конкурс міні-творів та малюнків «Як я уявляю свою професію» |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство праці та екології |
|
Квітень |
Благодійні акції «Відкрий серце – подаруй любов» (допомога літнім людям та сім’ям ВПО), «Від маленького серця для великого миру» (на підтримку ЗСУ), «Подарунки діточкам» (виготовлення сувенірів для вихованців реабілітаційного центру). |
Соціальна та громадянська компетентності. |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство національних справ |
|
Квітень |
Фотовиставка «Школа пишається вами» |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до себе. Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство освіти і науки |
|
Квітень |
Засідання учнівського самоврядування «Шкільний парламент». |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Квітень |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Кольоровий тиждень позитиву. ІІ тиж. – Тиждень мистецтва. ІІІ тиж.- Тиждень охорони життя і здоров’я дітей. IV тиж. – Тиждень початкових класів. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
ТРАВЕНЬ
Місячник родинно-побутової культури
Програма «Основні орієнтири виховання»: Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей.
Компетентнісний потенціал виховання: Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність та підприємливість.
Тема: «Минулий рік, що дав ти нам?»
Мета: залучити батьків, усіх дорослих членів родини у виховний процес як рівноправних учасників; формування педагогічної культури сучасної сім’ї та допомога батькам у їхній психолого–педагогічній самостійності; розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини.
Завдання:
- формування педагогічної культури сучасної сім’ї, моральних цінностей з позиції добра, справедливості, правди, людяності;
- виховання гуманних взаємин між членами кожної родини, важливості ролі сім’ї у житті суспільства;
- виховання національної свідомості та самосвідомості, культури поведінки в сім’ї;
- залучення до традицій родинно-побутової культури українців, активної участі у всенародних і сімейних святах;
- розвиток інтересів до традицій свого народу, своєї родини; наслідування кращих моральних «зразків».
№ |
Дата |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Змістові лінії |
Відповідальний |
|
29.04- 05.05. 2024р. |
Челедж фотолистів «Смачної паски». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство культури |
|
01.05. – 31.05. 2024р. |
Благодійна акція «Дітей чужих не буває» |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство національних справ |
|
01.05.- 15.05. 2024р. |
Конкурс малюнків «Моя сім’я – мій скарб» |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство культури |
|
01.05. 2024р. |
Відеоекскурс «Традиції і краса українського Великодня». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство національних справ |
|
02.05. 2024р. |
Перегляд та обговорення документального фільму, присвяченого Пасхальному тижню «Шлях мудрості» |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство інформації |
|
09.05. 2024р. |
Веб-квест «Ми українці, в сім’ї європейських народів». |
Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
10.05. 2024р. |
Флешмоб «З любов'ю, ніжністю, теплом» до Дня матері. |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство культури |
|
10.05. 2024р. |
Відео-флешмоб читців «Серце мами завжди з нами». |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Міністерство науки та освіти |
|
15.05. 2024р. |
Фоточелендж «Щаслива родина – міцна Україна!» до Міжнародного дня сім’ї |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство культури |
|
15.05. 2024р. |
Інформдайжест «Обійми свою родину» поради розроблені за рекомендаціями МОН та ЮНІСЕФ |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до сім`ї, родини, людей |
Міністерство інформації |
|
16.05. 2024р. |
Відеоролик «Вишиванка – наша зброя й оберіг» |
Соціальна та громадянська компетентності. Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство національних справ |
|
16.05. 2024р. |
Конкурс малюнків для юних дизайнерів «Вишиванка − одвічний предків талісман» |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міністерство культури |
|
20.05.- 24.05. 2024р. |
Провести заключну перевірку стану підручників і підбити підсумки конкурсу «Живи, книго!." |
Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство праці та екології |
|
27.05.- 31.05. 2024р. |
Шкільна кіностудія «Безпека літніх канікул»
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство охорони здоров’я та спорту |
|
30.05. 2024р. |
Фестиваль «Школа пишається вами» нагородження найактивніших учасників шкільного життя. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міністерство освіти та науки |
|
Травень |
Організація та участь у проведенні виховних тижнів: І тиж. – Великодній тиждень. ІІ тиж. – Тиждень пам’яті та примирення. ІІІ тиж.- Вишиваний тиждень. IV тиж. – Тиждень БЖД. |
Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність і підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Травень |
Проведення голосування «Кращий учень школи – 2024». |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство інформації |
|
Травень |
Проведення голосування «Кращий вчитель школи – 2024». |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство інформації |
|
Травень |
Голосування «Кращий клас школи – 2024». |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Міністерство інформації |
|
Травень |
Звіт членів учнівського самоврядування про підсумки роботи за 2023/2024 навчальний рік |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Шкільний парламент |
|
Травень-червень |
Операція «Канікули». Засідання учнівського самоврядування |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Шкільний парламент |
План
роботи центру «Правозахисту»
на І семестр 2021-2022 н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
Дата |
|
Провести засідання центру, на якому розглянути організаційні питання |
До 10.09
|
|
Обговорення і затвердження плану роботи центру на І семестр |
До 15.09 |
|
Розробити і затвердити графік чергування учнів по школі. Організувати постійний контроль за виконанням обов'язків черговими |
До 15.09 |
|
Організація учнівського чергування, визначення рівня його ефективності |
Протягом семестру |
|
Облік відсутніх учнів та учнів, які спізнилися на уроки |
Протягом семестру |
|
Організація вивчення та обговорення в колективах правил для учнів |
Протягом семестру |
|
Диспут-роздум «Я іду по дорозі» |
жовтень |
|
Дорожній експрес «Будь уважний на дорозі» |
листопад |
|
Організувати разом з старшокласниками школи чергування під час проведення вечорів відпочинку |
Протягом семестру |
|
Встановити дійовий контроль за поведінкою учнів на перервах |
Протягом семестру |
|
Брати на облік учнів, які схильні до правопорушень |
Протягом семестру |
|
Заслухати звіти відповідальних за дисципліну і порядок |
Протягом семестру |
|
Проводити рейди перевірки «Щоденник», «Урок», «Літера «н» в класному журналі», «Зовнішній вигляд учня», «Домашнє завдання |
періодично |
|
Організувати і провести заходи до тижня права |
грудень |
|
Бесіди по класах «Про заборону тютюнокуріння та вживання алкоголю» |
грудень |
План
роботи центру «Правозахисту»
на ІІ семестр 2021-2022 н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
Дата |
|
Підсумок роботи центру за І семестр |
До 20.01 |
|
Обговорення і затвердження плану роботи центру на ІІ семестр |
До 20.01 |
|
Організація учнівського чергування, визначення рівня його ефективності |
Протягом семестру |
|
Облік відсутніх учнів та учнів, які спізнилися на уроки |
Протягом семестру |
|
Організація вивчення та обговорення в колективах правил для учнів |
Протягом семестру |
|
Організувати разом з старшокласниками школи чергування під час проведення вечорів відпочинку |
Протягом семестру |
|
Встановити дійовий контроль за поведінкою учнів на перервах |
Протягом семестру |
|
Брати на облік учнів, які схильні до правопорушень |
Протягом семестру |
|
Заслухати звіти відповідальних за дисципліну і порядок |
Протягом семестру |
|
Проводити рейди перевірки «Щоденник», «Урок», «Літера «н» в класному журналі», «Зовнішній вигляд учня», «Домашнє завдання» |
періодично |
|
Акція «Правопорушенням та прогулюванням уроків –«Ні!» |
Протягом семестру |
|
Випуск стіннівки «Феміда» |
періодично |
|
Підсумок роботи центру за ІІ семестр |
До 27.05 |
План
роботи центру «Інтелект»
на І семестр 2021-2022 н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
дата |
|
Провести засідання центру, на якому розглянути організаційні питання |
До 20.09 |
|
Обговорення і затвердження плану роботи центру на І семестр |
До 20.09 |
|
Контроль за наявністю в учнів підручників, щоденників |
Протягом семестру |
|
Залучення учнів в гуртки |
вересень |
|
Консультування учнів з предметів |
постійно |
|
Проведення предметних тижнів |
Протягом семестру |
|
Випуск стіннівки «Наша гордість» |
До 30.09 |
|
Допомога вчителям-предметникам у підготовці до олімпіад |
Протягом семестру |
|
Проведення бесід до міжнародного дня толерантності |
листопад |
|
Проводити облік зайнятості учнів у позаурочній роботі |
Протягом семестру |
|
Брати участь у підготовці та проведенні бесід по класах про режим дня для школяра, режим роботи школи, відвідування бібліотеки |
постійно |
|
Проводити рейди-перевірки стану успішності учнів, облік невстигаючих у навчанні, облік відвідування учнями школи |
Протягом семестру |
План
роботи центру «Інтелект»
на ІІ семестр 2021-2022 н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
дата |
|
Обговорення і затвердження плану роботи центру на ІІ семестр |
До 20.01 |
|
Підсумок роботи центру за І семестр |
До 20.01 |
|
Контроль за наявністю в учнів підручників, щоденників |
Протягом семестру |
|
Консультування учнів з предметів |
постійно |
|
Проведення предметних тижнів |
Протягом семестру |
|
Поновлення стіннівки «Наша гордість» |
До 30.01 |
|
Проводити облік зайнятості учнів у позаурочній роботі |
Протягом семестру |
|
Брати участь у підготовці та проведенні бесід по класах про режим дня для школяра, режим роботи школи, відвідування бібліотеки |
постійно |
|
Проводити рейди-перевірки стану успішності учнів, облік невстигаючих у навчанні, облік відвідування учнями школи |
Протягом семестру |
|
Допомога у проведенні заходів до Міжнародного дня рідної мови |
лютий |
|
Допомогти в проведенні тижня книги |
березень |
|
Підсумок роботи центру за ІІ семестр |
До 27.05 |
План
роботи центру «Інформації»
на І семестр 2021-2022 н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
дата |
|
Провести засідання центру, на якому розглянути організаційні питання |
До 20.09 |
|
Обговорення і затвердження плану роботи центру на І семестр |
До 20.09 |
|
Випуск газет присвячених знаменним і пам'ятним подіям держави, школи, датам народного календаря |
До 01 числа поточного місяця |
|
Висвітлення життя школи на сторінках газети «Джміль» |
постійно |
|
Рекламування діяльності органів учнівського самоврядування |
Протягом семестру |
|
Методична та практична допомога щодо оформлення та заповнення матеріалами постійних і змінних рубрик у класних куточках та стінгазетах |
постійно |
|
Висвітлення результатів рейдів-перевірок |
постійно |
|
Організація конкурсу стінгазет до дня писемності, нового року. |
Згідно плану заходів |
|
Участь у загальношкільних, районних конкурсах «Проба пера» |
Протягом семестру |
План
роботи центру «Інформації»
на ІІ семестр 2021-2022 н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
дата |
|
Обговорення і затвердження плану роботи центру на ІІ семестр |
До 30.01 |
|
Підсумок роботи центру за І семестр |
До 30.01 |
|
Випуск газет присвячених знаменним і пам'ятним подіям держави, школи, датам народного календаря |
До 01 числа поточного місяця |
|
Висвітлення життя школи на сторінках газети «Джміль» |
постійно |
|
Рекламування діяльності органів учнівського самоврядування |
Протягом семестру |
|
Методична та практична допомога щодо оформлення та заповнення матеріалами постійних і змінних рубрик у класних куточках та стінгазетах |
постійно |
|
Висвітлення результатів рейдів-перевірок |
постійно |
|
Організація конкурсу стінгазет до 8 березня, Дня Перемоги |
До 06.03 До 07.05 |
|
Участь у загальношкільних, районних конкурсах «Проба пера» |
Протягом семестру |
|
Підсумок роботи центру за ІІ семестр |
До 26.05 |
План
роботи центру «Дозвілля»
на І семестр 2021-2022 н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
дата |
|
Провести засідання центру, на якому розглянути організаційні питання |
До 20.09 |
|
Обговорення і затвердження плану роботи центру на І семестр |
До 20.09 |
|
Організувати в школі:
«Учителі, посміхніться», «Козацькі забави», «Лицар школи», Брейн-ринг «Мова наша – українська», Дискотека «Музика країн Європи», Ігротека «Шкідливим звичкам – ні», Андріївські вечорниці
|
Протягом семестру |
|
Допомагати педагогу-організатору в проведенні масових заходів в школі |
постійно |
План
роботи центру «Дозвілля»
на ІІ семестр 2021-2022 н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
дата |
1. |
Підсумок роботи центру за І семестр |
До 20.01 |
|
Обговорення і затвердження плану роботи центру на ІІ семестр |
До 20.01 |
|
Організувати в школі:
Вечір зустрічі випускників «Країна дитинства скликає друзів», Дискотека «Сучасна українська музика» Вечір відпочинку та святкова дискотека до дня Святого Валентина, Конкурсна програма «Нумо, дівчата», Літературно-музичний вечір «І став для нас Шевченко заповітом…», Дискотека «Музика країн Європи», Брейн-ринг «Цікаве довкілля», Вечір поезії «Ветерани у 20 років», Військово-спортивна гра «Козацькому роду нема переводу!» |
Протягом семестру |
|
Допомагати педагогу-організатору в проведенні масових заходів в школі |
постійно |
|
Підсумок роботи центру за ІІ семестр |
До 26.05 |
План
роботи центру «Спорту і здорового способу життя»
на І семестр 2021-2022 н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
дата |
|
Провести засідання центру, на якому розглянути організаційні питання |
До 20.09 |
|
Обговорення і затвердження плану роботи центру на І семестр |
До 20.09 |
|
Організувати змагання між класами з футболу та волейболу |
Протягом семестру |
|
Організація і проведення тижня фізичної культури |
|
|
Допомагати впроведенні козацьких забав |
Жовтень |
|
Допомагати педагогу-організатору в проведенні масових заходів в школі |
постійно |
|
Проводити змагання «Веселі старти» |
Протягом семестру |
|
Виступ агітбригади «Ми за здоровий спосіб життя» |
грудень |
|
Виставка плакатів «Снід мусимо зупинити» |
грудень |
|
Тренінг «Наркотикам – ні» |
грудень |
|
Перевірка наявності спортивної форми на уроках фізкультури |
Протягом семестру |
План
роботи центру «Спорту і здорового способу життя»
на ІІ семестр 2021-2022 н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
дата |
|
Підсумок роботи центру за І семестр |
До 20.01 |
|
Обговорення і затвердження плану роботи центру на ІІ семестр |
До 20.01 |
|
Організувати змагання між класами з футболу та волейболу |
Протягом семестру |
|
Організація і проведення тижня фізичної культури |
|
|
Допомагати в проведенні козацьких забав |
травень |
|
Допомагати педагогу-організатору в проведенні масових заходів в школі |
постійно |
|
Проводити змагання «Веселі старти» |
Протягом семестру |
|
Виступ Дружини юних пожежників |
березень |
|
Година спілкування «Хочеш бути здоровим? Будь ним!» |
квітень |
|
Рейди-перевірки «Спортивна форма» |
Протягом семестру |
|
Організація рухливих перерв |
Протягом семестру |
|
Підсумок роботи центру за ІІ семестр |
До 26.05 |